Аби вміли боротися зі стихією: чи готові працівники сервісного центру до надзвичайних ситуацій

466
1

Аби вміли боротися зі стихією. Працівники сервісного центру демонстрували уміння безпечно евакуювати людей з уявно палаючого приміщення, а разом з тим і попередити розповсюдження вогню до прибуття пожежників. Інструктажі для персоналу проводяться регулярно, а сьогодні вони показали свої знання на практиці.

За сценарієм, зайнялося через коротке замикання в архіві другого поверху. Працівники одразу взялися виводити відвідувачів з приміщення, проте от біда: декілька осіб виявилися заблокованими на 3 поверсі.

Від дзвінка в 101 до «локалізації вогню» минуло ледь 15 хвилин. За цей час усі покинули приміщення, причину пожежі було знешкоджено та навіть розгорнуто штаб.

Андрій Миколайович розповідає, подібні навчання необхідні регулярно, адже однією теорією врятованим не будеш.

Навчання для громадян та працівників ДСНС – справа потрібна, проте, на жаль, активізувалися  лише тоді, коли найгірше уже сталося… у Кемерово. Адже ні пожежа в «Подолянчику», ні в «Цукерні» та іще з десяток прикладів не стали поштовхом до дій.

  • Надежда Береза

    Дуже добре, що протипожежна безпека в сервісному центрі на належному рівні! Одночасно, відвідувачі центру, які мали необачність в цей час бути у центрі, в масовці, так сказати, були неприємно вражені, що після того, як вони півгодини спостерігали на вулиці цю “показуху”, повернувшись у приміщення для отримання послуг, були неприємно здивовані, що світла сьогодні не буде, компютери не працююють, за послугами приходьте завтра. Люди, приблизно 100 осіб, деякі прибули з інших районів, були незадоволені, керівництво центру не вважало за потрібне вийти до відвідувачів. не пояснило причину та не надало вибачень. Дуже неприємно, що на відміну від протипожежної безпеки, абсолютно неготові до вимкнень електропостачання. Можливо, треба генератори придбати?. Одним словом, СЕРВІС НА ВИЩОМУ РІВНІ, а показуха в кращих традиціях Радянського союзу, піар перш за все. Була у сервісному центрі перший раз, і зразу в таку халепу потрапила. Шкода, що кращі починання і наміри у нашій державі гальмуються на місцевому рівні. ПОБАЖАННЯ ДО КЕРІВНИЦТВА СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ: ПРОВЕДІТЬ НАВЧАННЯ НА ВИПАДОК ВИМКНЕННЯ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ!