Битва за поставку тролейбусів: де переможці, а де переможені?

336
0

7 новеньких тролейбусів містянам обіцяли вже у грудні. Та й по суті, 35 мільйонів, виділених на їх закупівлю, зобов’язані освоїти до кінця цього року. Але довгоочікуваний транспорт все ніяк не доїде в парк “Електротрансу”. Все тому, що тендер, який відбувся 2 жовтня, постав під питанням легітимності.

Виявляється, на підприємстві знайшли невідповідність у сертифікатах “БКМ”. В документі Білоруської компанії – кількість сидячих місць 26, на папері луцького дилера – 30. В “Електротрансі” таке неспівпадіння зарахували порушенням технічних вимог.

Окрім цього, зі слів головного інженера, “Волинська стандартметрологія”, яка і надала “БКМ” ці сертифікати згідно із законом таких повноважень немає. Тож документ піддали сумніву.

Усе це насторожило працівників підприємства, і вони вирішили відмовити “БКМ” та заключити угоду з “Богдан Моторс”, який у торгах посів другу позицію. Однак на це рішення Антимонопольний комітет наклав своє “вето”.

Документи отримали перед конкурсом, але тоді помилок не знайшли. Людський фактор чи приховані інтереси, але тендер на 35 мільйонів вимагає серйозної підготовки та відповідальності. Свій промах на підприємстві визнають.

Директор “Електротрансу” виконує рішення АМК, але зізнається, що не довіряє фірмі, створеній у травні цього року, зі статутним капіталом всього у 10 тисяч гривень.

Якщо ж з білоруським дилером таки домовляться – тролейбуси мають бути в Хмельницькому вже 12 грудня. Тоді й стане зрозуміло, чи схибив “Електротранс”, коли відмовив постачальнику.