Аби й інвесторів залучити, і туристів принадити: у Хмельницького буде бренд

409
0

Стратегія розвитку міста повинна реалізуватися до 2025 року. Згідно з нею, має «покращитися» обличчя Хмельницького, його зроблять  інноваційним та привабливим для інвесторів. Власне, сам бренд потрібен для того, аби вирізнити наш рідний край з-поміж інших міст. На даному етапі розробляють технічне завдання – певні положення, якими  будуть керуватися креативники під час розробки бренду. Директор Агенції розвитку розповідає, для того, аби люди могли приступити до роботи, їм варто знати, чим же Хмельницький унікальний. Адже участь у конкурсі зможуть взяти всі бажаючі, незалежно від того, де вони проживають.

До розробки технічного завдання долучили Креативну агенцію Readyto.  Попередні їхні роботи – це допомога в створенні іміджу Ужгорода, Запоріжжя, Львову. Декілька з них презентували і учасникам обговорення –  аби показати, як може виглядати ролик-презентація і для Хмельницького.

Всеволод Поліщук розповідає, ціна розробки різна. Все залежить від самого міста. Стартуватиме вона від 30 тисяч. Проте, міський  бюджет уже готовий виділити на ідею 200 тисяч гривень.

На обговоренні учасникам представили результати опитувань. Із отриманих даних бачимо, що й не дивно, найбільше хмельничани асоціюють місто з «товкучкою». Далі в списку – хороші люди – тобто самі мешканці вважають, що тут проживають привітні громадяни. Третє у «рейтингу» – пінне власного виробництва. Звісно, не залишили без уваги Буг з набережною, скульптури Миколи Мазура та пам’ятники Богданові Хмельницькому. ( в фото шопі зробити список )  А якби Хмельницький був людиною, певні містяни, він мав би такий вигляд: чоловік 30-40 років, брюнет, характер поміркований, підприємець. Не дуже освічений і культурний, але прагне розвиватися, хоча до всього нового ставиться дещо обережно.

Велике зізнання в любові Хмельницькому вже красується біля центрального універмагу. Такі стенди уже є в багатьох містах України. До прикладу, в Львові, Вінниці та Одесі. Тепер і ми матимемо велике червоне серце. Що стосується бренду, коли ж з’явиться остаточний варіант –  поки не відомо. Конкурс розпочнеться в грудні і триватиме до лютого. А далі уже ми з вами почнемо голосування за найкращий варіант.