Зміни в розрахунках за електроенергію: АТ «Хмельницькобленерго» роз’яснює причини

1478
0

Мешканці області обірвали усі телефонні лінії АТ «Хмельницькобленерго», а черги у сервісних центрах і РЕМах із завершенням місяця лише збільшуються. Зміни законодавства щодо впорядкування ринку електроенергії уже торкнулися пересічного споживача, а люди і досі не до кінця розуміють, як правильно та куди передавати покази, як здійснювати оплату, де можна побачити здійсненні нарахування. Чому ж та що сталося?

На сьогодніобленерго по всій країні розділилися на операторів системи розподілу та постачальників. Отже, АТ «Хмельницькобленерго» є оператором системи розподілу і забезпечує виключно розподіл електричної енергії, її облік, обслуговування та розвиток електромереж. Постачальником універсальних послуг на теренах Хмельницької області стало ТОВ «Хмельницькенергозбут» і саме Хмельницькенергозбут здійснює продаж електричної енергії та формує рахунки побутовим споживачам. Перша проблема, що виникла – збільшення кількості споживачів, що бажають телефоном передати покази лічильника та з’ясувати суму до оплати. Кол-центр просто не справляється із таким величезним потоком дзвінків. 

Тож нагадуємо про можливість передати покази лічильника у інший спосіб. Перший і чи не найпростіший для сучасного покоління – Особистий кабінет побутового споживача на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго».

Прийнявши покази, компанія визначає обсяг спожитих кіловат-годин, а згодом передає їх постачальнику. І уже він, в свою чергу, здійснює нарахування і виставляє рахунки. Зазначають, найближчим часом буде створено новий особистий кабінет на новій платформі, де, як і раніше, споживачі зможуть побачити одразу нарахування, а також здійснити оплату.

Якщо показник зонний, слід вказати код електронного платежу, показники ночі, дня та піку через пробіл. У відповідь має прийти SMS із сумою до оплати. Слід додати, що споживачам, у яких станом на 31 грудня 2018 року була переплата, варто зробити необхідну відмітку у тому ж таки особистому кабінеті побутового споживача або ж звернутися до сервісного центру РЕМ із відповідною заявою. Ще більше інформації Ви можете знайти на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго».