Нарікання на брудні туалети та вологу постіль: чи належні умови забезпечує пасажирам «Укрзалізниця»?

134
0

Подорожі потягом – один із найпопулярніших способів мандрувати Україною та за її межі. Лише за 2018-й рік послугами «Укрзалізниці» скористалося майже 56 млн. пасажирів. Хмельничанам також часто доводиться подорожувати саме таким чином, та умовами перевезення задоволені не усі.  

Один із бюджетних варіантів є плацкарт. Нам подорожувати довелося у доволі «бідненькому» вагоні. За квиток до Одеси заплатили 150 гривень, де одна третя цієї вартості – постільна білизна. Нагадаємо, у січні «Укрзалізниця» підняла ціну на постіль із 30 до 50 гривень. Саме із цією послугою траплялися прикрощі.  

Що ж, при детальному огляді розуміємо: нам пощастило. Все належно запаковане, сухе та, що найважливіше, чисте. Псує позитивне враження стан туалету. Свої думки про побачене висловлює Лариса – жінка прямує до Одеси, де на неї очікує племінниця. Ділиться, відсутність води в унітазі та безліч рідини на підлозі – це не єдині проблеми, із якими доводилось зіштовхуватися.   

Провідники ж у потязі не надто привітні: спілкуватися відмовляються, а відповіді на питання про їх обов’язки радять шукати в Інтернеті. У правилах ж чітко сказано: за чистотою у санвузлах повинен слідкувати сам провідник, як і за кількістю накопиченого сміття. А його тут зібралося стільки, що навіть порожню пляшку нІкуди вкинути.

Владислав також мандрує потягом. Ділиться, подорожувати доводиться не часто, проте і ті рідкісні поїздки «дарували» лише негативні враження. Як не хамовитий персонал, так сморід із туалету.

Із переваг – у вагоні потягу температурний режим в нормі. Провідники попереджають пасажирів про прибуття до станції призначення й ввічливо пропонують гарячі напої, вартість яких, до слова, теж зросла. Чай, наприклад, коштує  10 гривень.

Та не завжди під час подорожі трапляються такі негаразди. Можливо, то лише ми такі «щасливчики» і натрапили на проблеми із санвузлом та купу сміття. Все ж, «Укрзалізниця»  вносить певні корективи: пообіцяли, що у нових потягах більше не буде килимів, замість них – шумоізоляційне покриття. Перші 10 таких вагонів вирушать у дорогу уже цього місяця. Тож можливо такими невеликими, але впевненими кроками умови перевезення пасажирів таки покращаться.