Нецікавий бізнес: половина маршрутів Хмельницького залишилась без перевізників

635
0

З року в рік вони наполягають на підвищення вартості проїзду. З року в рік хмельничани вкотре наголошують – поїздка у громадському транспорті часто перетворюється на муки, «потіснися» та «дочекайся». Міська рада знову оголосила конкурс перевізників, проте цього разу про ажіотаж і годі говорити. Якщо раніше поборотися за шляхи приходили й гості і з інших міст, то нині на перевізників – дефіцит.

Зокрема, без перевізників залишилися маршрути № 8, 9, 15, 17, 18, 19, 20, 43, 32 та 48. На них шукатимуть тимчасових «господарів». Пояснюють, тенденція не нова. Належний транспорт, який відповідає законодавству, коштує чимало, також зростають ціни на пальне. А от вартість проїзду підвищують значно рідше, та й те ніколи не задовольняє підприємців. Постійне замкнене коло, від чого, кажуть, і якість забезпечити не здатні.

Врешті, маємо наступну картину. ТОВ «МІШИН» традиційно отримав 51 маршрут Катіон-Ракове тривалістю на 5 років. На такий самий термін має маршрут №47 Перший Парковий – Катіон перевізник «Рембудтранс». Серед іншого, він же забезпечуватиме перевезення по 23 маршруту Катіон-Книжківці, 50-му, вул. Волочиська-Заводська, 27-й Озерна-Ружична та 55-й Лезневе-Ракове, проте лише протягом 1 року. В підпорядкуванні КП «Електротранс» перебуватиме маршрут №2 вул. Північна – Ракове та маршрут 52 Катіон-Ракове. І теж 1 рік.

Врешті, результати конкурсу ще мають бути затверджені на виконавчому комітеті міської ради уже найближчим часом.