Обладнання вдосталь, а от прав менше: результати обміну досвідом Укртрансбезпеки з поляками

536
0

Олександр має власну транспортну компанію, що здійснює вантажні перевезення до країн Європи: Німеччина, Англія, Франція, Бельгія та Голландія… Усього на фірмі працює 16 автомобілів і, відповідно, стільки ж водіїв. Тому його діяльність ніколи не обходиться без звернень до Укртрансбезпеки Хмельницької області. Нещодавно разом з інспекторами та керівництвом структури їздив переймати досвід до сусідньої країни – Польщі.

Після повернення поляки завітали і на Хмельниччину, аби оцінити, показати, навчити та розповісти. До слова, наш край став одним із 3, до яких завітали іноземні фахівці.

Так, поділилися, своє законодавство та свою структуру формували близько 20 років тому. Вчилися на прикладі Німеччини та Франції. Зрештою, польське законодавство на дорогах є чи не найсуворішим на теренах Європи. Інспектори мають значно більше прав, аніж в Україні, а розмір штрафів і справді вражає. Діляться, саме цього не вистачає Україні, адже матеріальна база на вищому рівні.

Зауважимо, цьогоріч влада рушила в напрямку розподілення окремих відрізків дорожнього покриття. З 1 січня у області створена служба автомобільних доріг, якій передано більше 5 тис. км. шляху.

Аби дороги були міцними та рівними, їх слід не лише ремонтувати – за ними треба ще й доглядати. Чим, до речі, і займаються працівники Укртрансбезпеки. Правила на дорогах мають виконуватись беззаперечно, адже лише так ми зможемо називатись по правді європейською країною.