Модернізація електричних мереж на прикладі Полонського РЕМ

557
0

Лінії, проводи, трансформатори, вимикачі. Кожному пересічному українцеві знайома базова система електромереж. Проте, як і будь-яке обладнання та устаткування, час від часу увесь цикл потребує заміни. Адже те, що уже застаріло, може спричиняти перебої із постачанням електроенергії. 2017 рік для ПАТ «Хмельницькобленерго» є роком підготовки до впровадження стимулюючого тарифоутворення.

У Полонному згідно інвестиційної програми 2017 року ведуться активні роботи. На вулиці виїхали кілька одиниць спеціалізованої техніки РЕМ та підрядники. Спершу взялися за розчистку траси для заміни мереж, що уже встигли завдати клопоту побутовим споживачам. Роман Маринич, майстер виробничої дільниці, розповідає: така, здавалося б, буденна праця забезпечить комфортне та якісне постачання електрики до кожного будинку.

Збільшення обсягів будівництва, реконструкції та модернізації електричних мереж, обладнання для забезпечення надійного електропостачання, зниження нормативних технологічних втрат, підвищення показників надійності електропостачання – це лише кілька основних пунктів, які будуть виконані під час реалізації програми.

Зізнаються, більша частина цих мереж потребує заміни та реконструкції. Навіть у Полонному громада часто зверталася із різноманітними скаргами. Їх, звісно, намагаються усувати якомога швидше, проте, як усім відомо,– проблему легше попередити, аніж боротися із її наслідками.

Основна увага в інвестиційній програмі приділяється виконанню заходів із технічного розвитку, модернізації та будівництва електричних мереж і обладнання. Окремо роблять ставку на зниження та недопущення понаднормативних втрат електроенергії. Це дасть позитивні результати не лише для діяльності ПАТ «Хмельницькобленерго», а й дозволить кожному споживачеві отримувати якісну електроенергію вчасно та без перебоїв. А у нашому світі сучасних технологій це, погодьтеся, неабияк важливо для комфортного життя.

ПАТ «Хмельницькобленерго» із кожним роком намагається удосконалюватися та покращувати свої позиції на ринку послуг електропостачання. Гасло компанії «Споживач – найвища цінність та головний інвестор» доводять не словом, а ділом. Взявши шлях на Євроінтеграцію, зобов’язуються вести конструктивний діалог із кожним споживачем.

У випадку перебоїв електроенергії та наявності питань щодо оплати комунальної послуги, звертайтеся за телефоном гарячої лінії, який бачите на екрані. Він працює щоденно, без перерв та вихідних. І нехай у Ваших оселях завжди буде світло.