Підйом о 3 ранку та медичний огляд: як на дороги Хмельницького виїздять перші тролейбуси

580
0

Кожен із них прокидається доки ще і сонце не встало. Для більшості це уже стало звичною та невід’ємною частиною роботи. І поки місто ще спить, у КП «Електротранс» уже всі бажають «доброго ранку» та «вдалого дня».

О 4:45 після приїзду на роботу під кабінетом Людмили – уже черга. Кожен водій обов’язково повинен пройти медичний огляд. Уже «на автоматі» вони дмухають у спеціальний прилад та вимірюють тиск.

До слова, ось цей прилад закупили 2 роки тому за 12 тис. грн., і він – у кілька разів чутливіший за драгер. Чи можна «вживати» звечора при виході на зміну зранку – водії кажуть категоричне «ні». І не дивно, адже до цього тут ставляться напрочуд жорстко.

Опісля медогляду зазирають до диспетчерського пункту за журналом зміни. Дивляться, чи не зазначено «чого» про стан тролейбусу. Панянки тут працюють у дві зміни – з 8 до 8.

Вже із журналом кожен рушає до «свого» транспорту, аби перевірити на справність і його – як всередині, так і ззовні.

Основне – під’єднують кабелі, далі перевіряють, чи блимають усі фари та поворотники, перевіряють колеса та чи, бува, нічого ніде не «тарахтить».

Зокрема, така сама процедура, окрім під’єднання токоприймачів, стосується і автобусів. Усього в день їх виїжджає близько 18. А от тролейбусів випускають 70-72 в першу зміну, та до 65 – у другу.

Уже по поверненню в депо водії заповнюють журнал, чи, бува, нічого не сталось із транспортом, та знову йдуть до лікаря, щоб той завірив стан працівника та закрив зміну. І так до наступного маршруту.