Рух на паузі: хто винен в утворенні на хмельницьких дорогах заторів та як їх ліквідувати?

533
0

Кількість приватних автівок у Хмельницькому невпинно зростає. Із таким «натиском» наші дороги просто не справляються, адже коли їх будували ще у 60-х роках минулого століття, на такий приріст ніхто й не розраховував. Тож все частіше наше, здавалося б, маленьке місто завмирає у заторах.

Крім цього, проблем додають власники приватних будинків, котрі межі свого обійстя розширили аж до проїжджої частини. Це стосується віддалених мікрорайонів із приватними секторами. Туди дістатися маршрутці особливо проблематично, а розминутися двом автівкам – практично неможливо.

Аби хоч якось виправити ситуацію, фахівці систематично досліджують дорого та зупинки у Хмельницькому. Найбільша проблема міста полягає у низькій пропускній спроможності проїзної частини, відсутності заїзних кишень на зупинках, відсутності тротуарів, місць розвороту та відстою автотранспорту. Вдалим вирішенням проблеми є розширення дороги та облаштування заїздів біля Поліклініки №1, де громадський транспорт часто «ставив на паузу» увесь рух автомобілів.

Наголосили й на відсутності достатньої кількості транспортних розв’язок. Відтак, залізничний переїзд по вулиці Франка, котрий ледь не третину дня закритий, часто стає причиною заторів. Крім цього, відсутні альтернативні шляхи курсування громадського транспорту для об’їзду центральної частини міста. Саме задля цього розробили транспортний проект, за яким у місті можуть запрацювати близько 10 нових маршрутів.

Із введенням нових маршрутів місто поповнить й автопарк. Згодом планують закупити 5 автономних тролейбусів, котрі у разі відключення мережі зможуть проїхати близько 20 км. А тим часом, доки у Хмельницькому з надією чекають на нових рогатих, у світі з’являються безпілотні «літаючі» таксі. У наших реаліях таке тільки сниться…