Як контролюватимуть вантажівок-порушниць у найспекотніший сезон?

366
0

Чи будуть у нас європейські дороги? Держава взяла курс на відновлення автошляхів. Щорічно виділяються мільйони гривень на їх ремонт. Неодноразово проінспектувати, як ведуться роботи, на Хмельниччину приїжджав сам прем’єр-міністр, даючи «останнє китайське попередження».Та ситуація все одно невтішна. Дорогу на Летичів латають уже більше року, а «віз і нині там». Та навіть на тих ділянках, де усе ж ремонт завершили, через перенавантажені великогабаритні вантажівки вони знову і знову «дають тріщину».

У 2018-ому, аби контролювати, чи не перенавантажений великогабаритний транспорт, із держбюджету виділили 80 мільйонів гривень на закупівлю вагових комплексів. Наразі управління Укртрансбезпеки у Хмельницькій області має один такий засіб та три пересувні міні-лабораторії.

Лише за перший квартал 19-го року було зафіксовано 67 фактів перевезення вантажу з перевищенням габаритно-вагових обмежень. За це порушникам нарахували плату за проїзд в сумі 10 з половиною тисяч євро, з яких 211 тисяч гривень – пішло до державного бюджету. Загалом, дозволена вага транспортного засобу – до 40 тонн, контейнеровозів – 44. Плата залежить від маси «перебору» та відстані, що проїхала вантажівка.

Нас запевнили: контроль за рухом габаритно-вагового транспорту ведеться щоденно. Хоча і не вистачає працівників у штаті, намагаються «впіймати» всіх порушників. Особливо це стосується сезону осінньо-польових робіт, коли відбувається масове вивезення урожаю. Але якщо фури вагою у літак і далі будуть розбивати наші дороги – адже спіймати кожного фізично просто неможливо, –  кошти на ремонт і далі будуть текти у прірву.